top of page

Teşekkürler!

SARIDJE

Canım sıkıldı

  • 3 hours ago
  • 1 min read

Türkiye hiçbir zaman Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonu olmadı.

 

Dünya Kupası'nı da hiç kazanmadı. Aslında Türkiye, bugüne kadar 23 kez düzenlenen Dünya Kupası'na yalnızca 4 kez katılabildi. Futboldan haberi yok dediğimiz Amerika 12 kez, İngiltere 17 kez, İtalya ise 18 kez katıldı.

 

Bu Amerika ise hiçbir pazarlama kampanyasında "Biz öyle yeneriz, böyle yıkarız." demedi. Aksine tüm kampanyasını "Ya tutarsa?", "Farz edelim ki..." başlığı üzerine kurdu. Orijinali "What if?" idi.

 

Biz ne dedik?

 

"Siz hepiniz, biz Türkiye." dedik.

 

Daha başlamadan yenildik.

 

Başladık, yenildik.

 

Şimdi de elimizde onlarca yarım yamalak pazarlama kampanyası, promosyon ve slogan kaldı. Hiçbir şirket de "Gelin, şu cenazeyi kaldıralım." demedi. Hiçbir kampanyanın devamı gelmedi.

 

Yenilgi için hiçbir hazırlık yapılmamış. Rezil ajanslar.

 

Bu ülke bana hiç keyif vermiyordu.

 

Ama artık canımı sıkıyor.

 
 
 
Kapitülasyon

Bu küçük ve kendi hâlimde hayatımda öğrendiğim bir tane süper gerçek varsa o da ne olursa olsun kapitülasyona müsamaha gösterme. Çünkü sosyalizm seni aç bırakarak öldürür ama kapital tıka basa doyurur

 
 
 
Konum meselesi

Türkiye'de gündem özellikle son 8 yıldır yıkıcı bir şekilde sadece para. Onu ele alış biçiminden beklentilerimize kadar, her şey, neden bu durumda olduğumuzun en büyük göstergesi. Para, barterın yani

 
 
 
Yükümlülük ve nezaket

Dünkü "Babaları takdire gerek yok" yaklaşımıma birkaç tepki geldi. Mad Men'de meşhur bir atışma vardır: DON: Ben sana para veriyorum, sen de bana fikir veriyorsun.PEGGY: Ama bir kez olsun teşekkür etm

 
 
 

Comments


bottom of page