Canım sıkıldı
- 3 hours ago
- 1 min read
Türkiye hiçbir zaman Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonu olmadı.
Dünya Kupası'nı da hiç kazanmadı. Aslında Türkiye, bugüne kadar 23 kez düzenlenen Dünya Kupası'na yalnızca 4 kez katılabildi. Futboldan haberi yok dediğimiz Amerika 12 kez, İngiltere 17 kez, İtalya ise 18 kez katıldı.
Bu Amerika ise hiçbir pazarlama kampanyasında "Biz öyle yeneriz, böyle yıkarız." demedi. Aksine tüm kampanyasını "Ya tutarsa?", "Farz edelim ki..." başlığı üzerine kurdu. Orijinali "What if?" idi.
Biz ne dedik?
"Siz hepiniz, biz Türkiye." dedik.
Daha başlamadan yenildik.
Başladık, yenildik.
Şimdi de elimizde onlarca yarım yamalak pazarlama kampanyası, promosyon ve slogan kaldı. Hiçbir şirket de "Gelin, şu cenazeyi kaldıralım." demedi. Hiçbir kampanyanın devamı gelmedi.
Yenilgi için hiçbir hazırlık yapılmamış. Rezil ajanslar.
Bu ülke bana hiç keyif vermiyordu.
Ama artık canımı sıkıyor.
Comments