top of page

Teşekkürler!

SARIDJE

İki sana

  • Mar 5, 2025
  • 1 min read

Kimin lehine?


Adil bir sorudur. Aynı zamanda bencildir de. Bu alışverişten kim fayda sağlıyor: Sen mi, tüketici mi, yoksa ikiniz de mi?


İki tarafın eşit fayda sağladığı değiş tokuşlar nadirdir. Bizim yaklaşımımız her zaman bir adım tüketici lehine olmalıdır.Ve bu, doğru anlatılmalıdır: Şeffaflıkla.


Evet, bir bana, iki sana. 


Neden?


Çünkü ben yapabiliyorum. Ben Apple’ım. Ben Beko’yum.


Eğer onun lehine olduğunu anlatmayı başarırsan, büyük kazanırsın.

 
 
 
Sıfırdan

Perspektif çok yönlüdür. Jennifer Lopez birkaç gün önce "New York'ta doğmayan New Yorklu olamaz." demiş. Birçok kişi bunu doğru bulurken, birçoğu da eksik görmüş. Net görüşüm şu: Evet, olamaz. Çünkü ç

 
 
 
Bir imkansız

Dünya Kupası finalini 1.5 milyar kişinin izlemesi bekleniyor. Sence bu insanların yüzde kaçı McDonald’s logosunu ekranlarında veya stadyumda gördüklerinde tanımayacaktır? Bunun için elimizde bir veri

 
 
 
Canım sıkıldı

Türkiye hiçbir zaman Avrupa Şampiyonlar Ligi şampiyonu olmadı. Dünya Kupası'nı da hiç kazanmadı. Aslında Türkiye, bugüne kadar 23 kez düzenlenen Dünya Kupası'na yalnızca 4 kez katılabildi. Futboldan

 
 
 

Comments


bottom of page