Alçak tavan
- Sep 8, 2021
- 1 min read
Otoparkımızdaki "Dikkat Alçak Tavan" uyarısını gözden kaçırmak zor. Uyarıyı gözden kaçıranların kirişe bıraktıkları izleri görmemek ise nerdeyse imkansız.
Ancak yine de birileri bu primitif hesaplamayı yapamıyor.
Çünkü bürokrasi eğitmek yerine uyarılarla yetinmeyi tercih ediyor.
Bu ise "Sorunu görüyorum ve düzelteceğim" yerine "Ben sadece işimi yapıyorum" diyen hantalların seçimidir.
İşaret işe yaramıyor, kiriş işe yaramıyor...
Çünkü çakılanın acelesi var.
Sen ise Paint'ten fırlamış A3 baskılı uyarınla işini yaptığını düşünüyorsun. Kolay gelsin.
Comments