top of page

Teşekkürler!

SARIDJE

Bir bak

  • Apr 25, 2025
  • 1 min read

Bir ideologun yapmayacağı şey durup bakmaktır.

Peki, nasıl durup bakmak? Meşhur "Are we the baddies?"* MEME'inde olduğu gibi, arada sırada kendine "Acaba?" sorusunu sormak.


Acaba bu düşünce sistemi, bu perspektif, bu yaklaşım ve bu inanç sisteminde bir problem olabilir mi? Eğer öyleyse, nereye bakmam gerekir?


Durup bir bak. İyi gelir.


*Kötü taraf biz miyiz?

 
 
 
Yükümlülük ve nezaket

Dünkü "Babaları takdire gerek yok" yaklaşımıma birkaç tepki geldi. Mad Men'de meşhur bir atışma vardır: DON: Ben sana para veriyorum, sen de bana fikir veriyorsun.PEGGY: Ama bir kez olsun teşekkür etm

 
 
 
Takdire gerek yok

Bugün Babalar Günü ve aklı başında her baba için bugün, ödülle kutlanma veya takdir görme günü değildir. Pazarlama, tüketim eğilimi ile takdiri, teveccühü ve minneti bir araya getirir. Çünkü kendinizi

 
 
 
Akışa yön verecek(?)

Bugün Cumhurbaşkanını dinledim, hâlâ gençlik yetiştirmekten bahsediyor. "Akışa yön veren bir gençlik yetiştireceğiz." diyor. Hangi akışa tam olarak? Kim bu gençlik? Bu yıl doğanlardan mı bahsediyor, y

 
 
 

Comments


bottom of page