Demokrasiye giriş
- Apr 23
- 1 min read
23 Nisan özünde bir demokrasi kutlamasıdır.
Demokrasiye geçişi, demokrasiden büyük ölçüde uzaklaşmış bir atmosferde kutluyoruz.
Dün şunu yazmıştım: Dünya görüşü, demokrasinin işlemediği toplumlarda bir tür nezaretten dışarıya bakmaya dönüşür.
Güncel üzerine uzlaşamadığımızı varsaysak bile, demokrasinin işe yaradığını; tüm eksikliklerine rağmen, çalışan ve şimdiye kadar işlemiş en iyi sistem olduğunu biliyoruz.
Kutlu olsun 23 Nisan.
Comments