top of page

Teşekkürler!

SARIDJE

İki sana

  • Mar 5, 2025
  • 1 min read

Kimin lehine?


Adil bir sorudur. Aynı zamanda bencildir de. Bu alışverişten kim fayda sağlıyor: Sen mi, tüketici mi, yoksa ikiniz de mi?


İki tarafın eşit fayda sağladığı değiş tokuşlar nadirdir. Bizim yaklaşımımız her zaman bir adım tüketici lehine olmalıdır.Ve bu, doğru anlatılmalıdır: Şeffaflıkla.


Evet, bir bana, iki sana. 


Neden?


Çünkü ben yapabiliyorum. Ben Apple’ım. Ben Beko’yum.


Eğer onun lehine olduğunu anlatmayı başarırsan, büyük kazanırsın.

 
 
 
Uyanın yahu

Haber başlığı şu: "Türkiye'de konut fiyatlarında balon var mı?" Yahu, Türkiye'nin kendisi ülke olarak koca bir balon. Yargı mafyalaşmış, ekonomi içinden çıkılmaz bir sarmala girmiş, kalkınma durmuş, g

 
 
 
Butlan mutlan

SpaceX halka arzını tamamladı. Piyasa değeri açısından bakıldığında, SpaceX şu anda Türkiye ekonomisinin tamamından daha büyük bir değere sahip. -Türkiye ekonomisinin nominal GSYH'si: 1,6 trilyon $ -S

 
 
 
Yorum yok

Aksiyoner ve yorumcu olmak arasındaki fark bazı durumlarda yanlış okunur. Tarih genellikle yorumcuları sevmez ve açık olalım yorumcular ekseriyetle haksız çıkar. Ancak bazı nadir durumlarda aksiyon ke

 
 
 

Comments


bottom of page