top of page

Teşekkürler!

SARIDJE

"O daha iyi"

  • Jun 28, 2022
  • 1 min read

“O daha iyi…” sık duyarsın.


Ve hep daya iyisi vardır.


Bazen daha iyinin problemi varlığı değil hep kıt tarafta olmasıdır.

Bu ise bir bakıma bir adil dağılım ve fırsatların eşitliği problemidir*.

Ve evet, zor bir problemdir.

Çünkü özgürlük, adalet ve eşitlik daha iyiye erişim için anahtardır.

O daha iyiyse bu üçlü lehine çalışıyor demektir.


*Maruz kalanın eşit ölçüde çok çalıştığını varsayıyoruz.

 
 
 
Uyanın yahu

Haber başlığı şu: "Türkiye'de konut fiyatlarında balon var mı?" Yahu, Türkiye'nin kendisi ülke olarak koca bir balon. Yargı mafyalaşmış, ekonomi içinden çıkılmaz bir sarmala girmiş, kalkınma durmuş, g

 
 
 
Butlan mutlan

SpaceX halka arzını tamamladı. Piyasa değeri açısından bakıldığında, SpaceX şu anda Türkiye ekonomisinin tamamından daha büyük bir değere sahip. -Türkiye ekonomisinin nominal GSYH'si: 1,6 trilyon $ -S

 
 
 
Yorum yok

Aksiyoner ve yorumcu olmak arasındaki fark bazı durumlarda yanlış okunur. Tarih genellikle yorumcuları sevmez ve açık olalım yorumcular ekseriyetle haksız çıkar. Ancak bazı nadir durumlarda aksiyon ke

 
 
 

Comments


bottom of page