top of page

Teşekkürler!

SARIDJE

Şikayet var

  • Jul 16, 2024
  • 1 min read

Son 20 yıldır büyüttüğümüz en işe yaramaz huy mızmızlanmak oldu. Gen Y ve Z'yi nasıl bu kadar arabesk yapmayı başarabildik hayret ediyorum doğrusu. Ama evet, politik endoktrinasyon sadece doğrusal çalışmıyor. Her şeyden şikayet eden ve kıllanan bir liderliğin sonucu bu olur.


Hep bize yapılan bir haksızlık var. Hep hakkımız yeniyor. Yamal'ın değil Arda'nın golü birinci olmalıymış da falan da filan. Bir sürü zırva. Yediğimiz haklar ve ihlal ettiğimiz evrensel kuralların bütünü ne olacak kardeşim? Daha iki gün önce yolda yürüyen iki insan akıl almaz bir ihmal yüzünden öldü yahu! Bu insanlarımızın hakkını kim yedi? Fransızlar mı? Almanlar mı? Derin bir subjektivite içine batmış durumdayız. Silkelenip işe ver gerçeklere odaklanmamız lazım. Biz bu değiliz, değildik!

 
 
 
Konum meselesi

Türkiye'de gündem özellikle son 8 yıldır yıkıcı bir şekilde sadece para. Onu ele alış biçiminden beklentilerimize kadar, her şey, neden bu durumda olduğumuzun en büyük göstergesi. Para, barterın yani

 
 
 
Yükümlülük ve nezaket

Dünkü "Babaları takdire gerek yok" yaklaşımıma birkaç tepki geldi. Mad Men'de meşhur bir atışma vardır: DON: Ben sana para veriyorum, sen de bana fikir veriyorsun.PEGGY: Ama bir kez olsun teşekkür etm

 
 
 
Takdire gerek yok

Bugün Babalar Günü ve aklı başında her baba için bugün, ödülle kutlanma veya takdir görme günü değildir. Pazarlama, tüketim eğilimi ile takdiri, teveccühü ve minneti bir araya getirir. Çünkü kendinizi

 
 
 

Comments


bottom of page